Accéder au site institutionnel HEP Vaud
Se connecter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Parcourir
Tout ORFEE
Auteur
Entité
Titre
Année
Périodique
Type de référence
Rechercher
Déposer
Analyser
Aide
Tout ORFEE
UER AGIRS
UER AT
UER DV
UER EN
UER EPS
UER FR
UER LC
UER MI
UER MS
UER MU
UER PS
UER SHS
3LS
CREAT
LaLPIC
LASALÉ
LATEFA
LirEDD
LISIS
FIL BP
FIL S1
FIL S2
FIL PS
FIL FCC
FIL FCA
Cadres
CefopÉ
CeQual
CSE
CSEL
CSRe
Parcourir par
Auteur
Entité
Titre
Année
Périodique
Type de référence
Rechercher
Tout ORFEE
Parcourir par auteur "Blandenier, Gilles"
Tri:
ascendant
descendant
Nombre de résultats par page:
5
10
20
40
60
80
100
Mettre à jour
Résultats 1-6 sur 6
Tri:
ascendant
descendant
Nombre de résultats par page:
5
10
20
40
60
80
100
Gey, N., Pellaud, F., Blandenier, G., Lepareur, C., Massiot, P., Shankland, R., & Gay, P. (2024). Assessment of cross-cutting competences in education for sustainable development: Example of the Swiss research project transformations. In A. Pache, A. Glaudel & C. Partoune (Eds.),
Environmental and Sustainability Education in Francophone Europe
(pp. 90-106). London, UK: Routledge. doi:https://doi.org/10.4324/9781003591719-7
Pache, A., Gey, N., Lausselet, N., Mühlematter, Y., Blandenier, G., Massiot, P., ... Gay, P. (2023). Research approaches in ESD/ESE: reflections of Swiss researchers.
Environmental Education Research, online
, 1-16. Retrieved from http://hdl.handle.net/20.500.12162/6822
Gey, N., Pellaud, F., Blandenier, G., Lepareur, C., Massiot, P., Shankland, R., & Gay, P. (2022). Assessment of cross-cutting and interdisciplinary competences in Education for Sustainable Development.
Environmental Education Research, 29:5
, 766-782. doi:https://doi.org/10.1080/13504622.2022.2136362
Pellaud, F., Shankland, R., Blandenier, G., Dubois, L., Gey, N., Massiot, P., & Gay, P. (2021). The competencies that school-leavers should possess in order to meet the challenges of the 21st century.
Frontiers in Education, 6
, 660169. Retrieved from http://hdl.handle.net/20.500.12162/4863
Pellaud, F., Gay, P., Blandenier, G., Massiot, P., & Dubois, L. (2020). Developing Self-Confidence Through the Transformation of Evaluation Practices. In A. Diemer, M. E. Morales, C. E. Nedelciu, M. Schellens & M. Oostdijk (Eds.),
Paradigms, Models, Scenarios and Practices for Strong Sustainability
(pp. 397-406). Clermont, France: Editi