Logo du dépôt
  • Français
  • English
  • Deutsch
Se connecter
  1. Accueil
  2. HEP Vaud
  3. Publication
  4. Teaching early reading skills to students with intellectual disability and autism spectrum disorder who are AAC users
 
Teaching early reading skills to students with intellectual disability and autism spectrum disorder who are AAC users
Auteur(s)
Sermier Dessemontet, Rachel  
Geyer, Megan
Linder, Anne-Laure  
de Chambrier, Anne-Françoise  
Martinet, Catherine  
Meuli, Natalina  
Type
Communication orale
Date de publication
2024-08-05
Langue de la référence
Anglais
Entité HEP
UER Pédagogie spécialisée (PS)  
Résumé
This communication presented a single-case experimental study that investigated the effects of an early reading skills intervention on students with intellectual disability and autism spectrum disorder who were AAC users.
Nom de la manifestation
World congress of the International Association for the Scientific Study of Intellectual and Developmental Disabilities (IASSIDD)
Date(s) de la manifestation
5-8 août 2024
Ville de la manifestation
Chicago
Pays de la manifestation
Etats-Unis
Handle
http://hdl.handle.net/20.500.12162/8131
logo

À propos

Le dépôt ORFEE Mentions légales Prot. des données Envoyer un commentaire

Contact

Haute école pédagogique VaudAvenue de Cour 331014 Lausanne - Switzerland

Réseaux sociaux

logo-canton