Mathematical learning disabilities in early algebra
Auteur, co-auteurs
Editeur(s) scientifique(s)
Graven, M.Venkat, H.
Essien, A.
Vale, P.
Type de référence
Date
2019Langue de la référence
AnglaisEntité(s) de recherche
Résumé
Mathematical learning disabilities (MLD) is a research topic which relates to different fields, such as cognitive science and mathematics education. With the aim to link the two fields, this poster considers both points of view.Titre de l’ouvrage principal
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics EducationMaison d’édition
PMEVille d’édition
PretoriaPays d'édition
South AfricaEvaluation par les pairs (peer reviewing)
ouiPortée nationale / internationale
internationaleVolume / tome
4Pagination
138Public(s) cible(s)
ChercheursNom de la manifestation
43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics EducationDate(s) de la manifestation
7-12.07.2019Ville de la manifestation
PretoriaPays de la manifestation
South AfricaPortée de la manifestation
internationaleURL permanente ORFEE
http://hdl.handle.net/20.500.12162/2949Document(s) associé(s) à la référence
- Tout ORFEE
- Détail référence