The Device Design Studio: Proscribe in Order to Promote New Knowledge
Auteur, co-auteurs
Type de référence
Date
2014Langue de la référence
AnglaisEntité(s) de recherche
Résumé
The concept of proscription enables certain characteristics of the design studio to be highlighted and some of the difficulties mentioned by Herr to be understood, and it raises the question: What does "open-ended" mean in a formal learning context?Titre du périodique
Constructivist FoundationsMaison d’édition
Vrije Universiteit BrusselPays d'édition
Belgiquee-ISSN
1782-348XEvaluation par les pairs (peer reviewing)
ouiVolume / tome
9Fascicule
3Pagination
409-411URL permanente ORFEE
http://hdl.handle.net/20.500.12162/94URL non permanente
http://constructivist.info/9/3/409La publication existe uniquement sous forme électronique
ouiDocument(s) associé(s) à la référence
Texte intégral :
Fichier
Accès
Commentaire
Version
Taille
Sur demande
postprint éditeur
87.40ko
- Tout ORFEE
- Détail référence