Logo du dépôt
  • Français
  • English
  • Deutsch
Se connecter
  1. Accueil
  2. HEP Vaud
  3. Publication
  4. The benefits of using rhythmic texts in the young learner classroom
 
The benefits of using rhythmic texts in the young learner classroom
Auteur(s)
Benvegnen, Ruth  
Type
Numéro thématique (revue scientifique)
Date de publication
2022-07
Langue de la référence
Anglais
Entité HEP
Filière Enseignement primaire (BP)  
Filière Enseignement secondaire I (S1)  
UER Didactiques des langues et cultures (LC)  
Résumé
This article hopes to entice its readers into using (more) rhythmic texts in their English teaching to young - and less young - learners. Using both links to practice and theory, it attempts to show ways to encourage learners whose preferred learning styles are sometimes less tailored for, through a change of pace and style.
Titre du périodique
ETAS Journal  
Pays d'édition
Switzerland
Volume / Tome
39
Issue
1
Handle
http://hdl.handle.net/20.500.12162/6161
Fichier(s)
En cours de chargement...
Vignette d'image
Nom

The benefits of using rhythmic texts in the YL classroom_ETAS journal_summer 2022.pdf

Taille

1.68 MB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

06e5c01b48efb660a42402222b7a35f5

En cours de chargement...
Vignette d'image
Nom

The benefits of using rhythmic texts in the YL classroom_ETAS journal_summer 2022.pdf

Taille

1.68 MB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

06e5c01b48efb660a42402222b7a35f5

logo

À propos

Le dépôt ORFEE Mentions légales Prot. des données Envoyer un commentaire

Contact

Haute école pédagogique VaudAvenue de Cour 331014 Lausanne - Switzerland

Réseaux sociaux

logo-canton