Logo du dépôt
  • Français
  • English
  • Deutsch
Se connecter
  1. Accueil
  2. HEP Vaud
  3. Publication
  4. Constructive grading to help teachers in their decision-making and to improve students’ learning: what else?
 
Constructive grading to help teachers in their decision-making and to improve students’ learning: what else?
Auteur(s)
Pasquini, Raphaël  
Type
Conférence scientifique
Date de publication
2021-11-03
Langue de la référence
Anglais
Entité HEP
UER Enseignement, apprentissage et évaluation (EN)  
Résumé
The conference present the conditions under which grading practices can be constructive, i. e. support students' learning and improve teachers' decision
Nom de la manifestation
21ème colloque de l'Association for Educational Assessment
Date(s) de la manifestation
2-5 novembre 2021
Ville de la manifestation
en ligne
Pays de la manifestation
en ligne
Participation sur invitation
Handle
http://hdl.handle.net/20.500.12162/5200
Fichier(s)
En cours de chargement...
Vignette d'image
Nom

AEA_Keynote_21_RP.pdf

Taille

894.52 KB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

37fd8b7f0419e523d5d456689ba1198c

logo

À propos

Le dépôt ORFEE Mentions légales Prot. des données Envoyer un commentaire

Contact

Haute école pédagogique VaudAvenue de Cour 331014 Lausanne - Switzerland

Réseaux sociaux

logo-canton