Teacher efficacy regarding behaviour management and the social learning environment. Crossing preservice teachers and pupils’ perceptions
Type de référence
Date
2021-09Langue de la référence
AnglaisEntité(s) de recherche
Centre d'enseignement et de recherche pour la formation à l'enseignement au secondaire (CERF)Résumé
Do preservice teachers and students take the social learning environment into account in the same way when positioning themselves on behaviour management efficacy? This poster presents preliminary evidence showing that this question cannot be answered by a simple yes or no answer.Evaluation par les pairs (peer reviewing)
ouiPortée nationale / internationale
internationalePublic(s) cible(s)
Chercheursprofessionels du domaine
Nom de la manifestation
ECER - European Conference on Educational Research 2021 Education and Society: expectations, prescriptions, reconciliations.Date(s) de la manifestation
6 - 10 september 2021Ville de la manifestation
GenevaPays de la manifestation
SwitzerlandPortée de la manifestation
internationaleURL permanente ORFEE
http://hdl.handle.net/20.500.12162/5053Document(s) associé(s) à la référence
- Tout ORFEE
- Détail référence