Which emotional skills should a teacher develop to last in the long run ? Relations between well-being, burnout and emotional intelligence in a sample of 202 primary school teachers
Editeur(s) scientifique(s)
Castelli, LucianaMarcionetti, Jenny
Plata, Andrea
Ambrosetti, Alice
Type de référence
Date
2019Langue de la référence
AnglaisEntité(s) de recherche
HEP Valais
Titre de l’ouvrage principal
Well-being in Education SystemsMaison d’édition
HogrefeVille d’édition
FirenzePays d'édition
ItalyISBN
978-88-98542-25-3Evaluation par les pairs (peer reviewing)
ouiPortée nationale / internationale
internationalePagination
128-132Nom de la manifestation
International Conference on Well-being in Education SystemsDate(s) de la manifestation
12-13-14 November 2019Ville de la manifestation
LocarnoPays de la manifestation
SwitzerlandParticipation sur invitation
ouiURL permanente ORFEE
http://hdl.handle.net/20.500.12162/4145- Tout ORFEE
- Détail référence