Mathematical learning disabilities: a challenge for mathematics education
Editeur(s) scientifique(s)
Graven, M.Venkat, H.
Essien, A.
Vale, P.
Type de référence
Date
2019Langue de la référence
AnglaisTitre de l’ouvrage principal
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics EducationMaison d’édition
PMEVille d’édition
PretoriaPays d'édition
South AfricaEvaluation par les pairs (peer reviewing)
ouiPortée nationale / internationale
internationaleVolume / tome
1Pagination
173-174Nom de la manifestation
43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics EducationDate(s) de la manifestation
7-12.07.2019Ville de la manifestation
PretoriaPays de la manifestation
South-AfricaPortée de la manifestation
internationaleURL permanente ORFEE
http://hdl.handle.net/20.500.12162/2951Document(s) associé(s) à la référence
Texte intégral :
Fichier
Accès
Commentaire
Version
Taille
- Tout ORFEE
- Détail référence