Math education dealing with mathematical learning disabilities: a literature review
Auteur, co-auteurs
Editeur(s) scientifique(s)
Graven, M.Venkat, H.
Essien, A.
Vale, P.
Type de référence
Date
2019Langue de la référence
AnglaisEntité(s) de recherche
Université Lyon 1Université Paris Diderot
Università degli studi di Genova
LDAR
UPEC
Résumé
We conducted a systematic literature review of the last 10 years of PME and CERME proceedings.Titre de l’ouvrage principal
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics EducationMaison d’édition
PMEVille d’édition
PretoriaPays d'édition
South AfricaEvaluation par les pairs (peer reviewing)
ouiPortée nationale / internationale
internationaleVolume / tome
4Pagination
132Public(s) cible(s)
ChercheursNom de la manifestation
43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics EducationDate(s) de la manifestation
7-12.07.2019Ville de la manifestation
PretoriaPays de la manifestation
South AfricaPortée de la manifestation
internationaleURL permanente ORFEE
http://hdl.handle.net/20.500.12162/2950Document(s) associé(s) à la référence
Texte intégral :
Fichier
Accès
Commentaire
Version
Taille
- Tout ORFEE
- Détail référence