Fostering student voice, choice, and autonomy in the foreign language classroom
Auteur(s)
Type
Article dans une revue professionnelle
Date de publication
2022-06-01
Langue de la référence
Anglais
Entité HEP
Résumé
Giving our students voice and choice can increase their confidence in the foreign language classroom and help them become more autonomous. This can have beneficial consequences for our students’ futures, as well as positive repercussions on our teaching style and classroom dynamics.
Titre du périodique
Mention d’édition
English Teachers Association of Switzerland
Ville d'édition
Genève
Pays d'édition
Suisse
ISSN
1660-6507
Peer Reviewed
Portée (nationale / internationale)
Nationale
Volume / Tome
39
Issue
no.1
Pagination
34-35
Public(s) cible(s)
Chercheurs
professionels du domaine
Etudiants
Grand-public
Fichier(s)![Vignette d'image]()
En cours de chargement...
Nom
ETAS_Demornex_Summer_2022.pdf
Taille
8.31 MB
Format
Adobe PDF
Checksum (MD5)
b3c1a6430cc3a7b20cabcce77b194533
Historique des versions
Vous consultez actuellement la version 2 de l'item.