Logo du dépôt
  • Français
  • English
  • Deutsch
Se connecter
  1. Accueil
  2. CRIS
  3. Publication
  4. Peer observation - why bother? A SWOT analysis
 
Peer observation - why bother? A SWOT analysis
Auteur(s)
Benvegnen, Ruth  
Curnick, Lesley  
Type
Article dans une revue professionnelle
Date de publication
2017-07
Langue de la référence
Anglais
Unité(s) / centre(s) de recherche hors HEP
Centre de Langues, Université de Lausanne
Résumé
This article discusses the strengths, weaknesses, opportunities and threats of peer observation, substantiated by a peer observation project that was set up in Lausanne University’s Language Centre during the autumn semester of 2016-2017. The experience from this project shows that the many purposes for peer observation can benefit any team of teachers, particularly if certain steps are put into place, practised, and respected.
Titre du périodique
Modern English Teacher  
Mention d’édition
Pavilion Publishing and Media
Pays d'édition
Royaume-Uni
ISSN
0308-0587
Peer Reviewed
Volume / Tome
26-3
Pagination
33-35
Handle
http://hdl.handle.net/20.500.12162/5121
Fichier(s)
En cours de chargement...
Vignette d'image
Nom

Peer observation - why bother?.pdf

Taille

1.65 MB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

e8e74ef45854a3bb30e255c800823911

logo

À propos

Le dépôt ORFEE Mentions légales Prot. des données Envoyer un commentaire

Contact

Haute école pédagogique VaudAvenue de Cour 331014 Lausanne - Switzerland

Réseaux sociaux

logo-canton