Logo du dépôt
  • Français
  • English
  • Deutsch
Se connecter
  1. Accueil
  2. HEP Vaud
  3. Publication
  4. Collaboration between regular and special teachers in inclusive settings: Interrelationships between research, practice, and teacher education
 
Collaboration between regular and special teachers in inclusive settings: Interrelationships between research, practice, and teacher education
Auteur(s)
Bonvin, Patrick  
Valls, Marjorie  
Type
Communication orale
Date de publication
2015-11
Langue de la référence
Anglais
Entité HEP
UER Développement de l’enfant à l’adulte (DV)  
Résumé
Bonvin, P. & Valls, M. (2015). Collaboration between regular and special teachers in inclusive settings: Interrelationships between research, practice, and teacher education. Paper presented at the Scottish Educational Research Association (SERA) conference, Aberdeen, 18-20 November.
Public(s) cible(s)
Chercheurs
professionels du domaine
Etudiants
Nom de la manifestation
Scottish Educational Research Association (SERA) conference
Date(s) de la manifestation
18-20 november 2015
Organisateur(s) de la manifestation
Scottish Educational Research Association
Ville de la manifestation
Aberdeen
Pays de la manifestation
Ecosse
Portée de la manifestation
internationale
Participation sur invitation
Handle
http://hdl.handle.net/20.500.12162/378
Fichier(s)
En cours de chargement...
Vignette d'image
Nom

SERA_IP_sub_BonvinValls_REV.pdf

Taille

76.6 KB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

43c8bbfbd8ff96651d13c8fd04e216a5

logo

À propos

Le dépôt ORFEE Mentions légales Prot. des données Envoyer un commentaire

Contact

Haute école pédagogique VaudAvenue de Cour 331014 Lausanne - Switzerland

Réseaux sociaux

logo-canton